Pazartesi, Ocak 28, 2008

Kar Yağsın

İri iri kocaman kar taneleri yağsın istiyorum. Trafikte sıkışıp kalmak, yollarda sefil olmak, üşümek hiç biri umurumda değil.

Sadece kar yağsın 10 dakikada her yeri örtsün, bembeyaz olsun. Gerçekleri görmeyelim, beyazın kesintisiz, pürüzsüz, kirsiz, sorumsuz yüzünü seveyim.

Toprak doysun suya, ruh dinlensin. Tohumlar uyusun da büyüsün.

Kar toprağın sihirli örtüsü; dışarının soğuğundan ayazından koruyan, besleyen, büyüten, dinlendiren.

Benim de örtüm olsun.

Kar yağsın.

4 yorum:

Sanem dedi ki...

Dileğin gerçekleşti Yonca'cım. Lapa lapa yağıyor hem de :))

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

eh buna da şükür ama ben daha çok istiyorum, daha çok :)

sofi dedi ki...

Yoncacım, etki alanı-Tütü'yü oku!Kovaları ortaya çıkarıyor tek tek, ona yzmıştım yardımcı ol diye o da ilgilenmiş sağolsun, bir göz at:)
Kocaman sevgilerle...

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Çok sağol Sofi. Dünden beri ben de araştırıyorum. buldum birilerini ama eminim daha çok var :)