Perşembe, Ocak 24, 2008

Kozmetik Alışverişi

Bi kaç ay önce Hande bahsetmişti, pahalı kozmetik markalarını internetten strawberrynet üzerinden çok ucuza aldığını. Fikir hoşuma gitmişti ama hiç bakmamıştım. Geçen hafta Cuma sabahı Hürriyet Cuma’da alışveriş cadısı köşesini okurken strawberry’den bahsettiğini gördüm.

O gün tam havamdaydım hiç bir şeyi ertelememe modunda gazeteyi bırakıp siteye yöneldim. Uzun süredir aradığımız mağazaların artık bu ürün çıkmıyor dedikleri Clarins’in ikili allığını buldum. Rimel ihtiyacım vardı. Bir de Clarins’in beğendiğim bir ruju. Siparişi oluşturdum bi baktım ödemeye gelmişim sanal kartımla da ödemeyi yaptım. 4-6 iş gününde postayla gelecek dediler.

Hani bir yandan da güvenmiyorum; en kötü ihtimalle 70 lira havaya gider diye düşünüyorum. Dün akşam sayıyordum; Cuma 1, Pazartesi, Salı, Çarşamba 4 yarın yada öbür gün gelmesi lazım.



Bugün masamda Hong Kong’dan yola çıkmış küçük bir kutu.

İçindekilerin hepsi istediğim, çok emin olmadığım ruj renkleri bile mükemmel.

Bu arada ürünlerin fiyatı dudak uçuklatan cinsten;

Clarins Allık: 24 ytl
Lancome Rimel: 39 ytl (yanında küçük boy göz kremi ve temizleyici olan set)
Clarins ruj: 12


http://www.strawberrynet.com/

Hiç yorum yok: