Salı, Ocak 03, 2012

Temiz Başlangıç

Bi gün geriden geliyorum nedense...


Önce kalem kağıt sonra ilk fırsatta klavye...


İşte bu da dünden kalan...

İlk iş günü

Bir süredir bilgisayarım beni değiştirin sinyalleri veriyordu, IT'ci arkadaşlar sağolsun yeni yıla yeni ve cici bi bilgisayarla girmem için cuma akşamı operasyona aldılar kendisini. Gel gör ki, check up yaptırmaya gidip kalp krizi geçiren adam gibi yoğun bakımda şu an kendisi. Hard diskimden bana ait hiç bir şey alınamadı henüz ...

Bomboş tertemiz bir bilgisayarla bakışıyoruz sabahtan beri; tam bi yeni başlangıç :)))

Yeni taze bilgisayarıma ihtiyacım olan bazı düzenlemeler yapılırken ben de boş durmamak için uzun zamandır el atmadığım çekmecelerimi temizledim. Bir sürü gereksiz şeyi nasıl da saklamışım...

Hotmailimde biriken maillerimin hepsini başka bir klasöre kaldırıp gelen kutumu da tertemiz yaptım. Hotmail bile diyor ki

"çok temiz bir gelen kutunuz var"

:))))

Çok sık kullanmadığım diğer maillerimin de hotmaile gelmesi için düzenleme yaptım, ordaki gereksiz bekleyenleri de sildim.

Gmail tamam ama yahoo bu hizmeti vermek için ücretli üyesi olmamı istiyo.

Hiç kusura bakmasın ;) ayda bir girer bakarım ona da

Yani anlıycağınız çooook temiz bir başlangıç yaptım yeni yıla :)))))

Hiç yorum yok: