Pazartesi, Ocak 23, 2012

E-devlet

Artık her şeyimiz sanal ya, her şeyimiz e- ya...

Bir e-devletimiz bile var ama kapıdan içeri girmek için şifre lazım. Postaneye gidip alıyosun ama teknolojiğim benim mobil imzam var dersen oraya bile gitmene gerek yok. Benim gibi şıppadanak e-devletin kapısından içeri giriveriyorsun.

Neden bu girizgahı yaptım???

Bu akşam eve geldiğimde bulduğum adıma gelen Cumhurbaşkanlığı Sekreterliği mühürlü zarf sebebi...

Bundan aylarca önceydi, inanın hatırlamıyorum zamanını. E-devletimle yeni tanıştığım zamanlardı. Bir mail gelmişti Ankara'da yapılan Lösemili Çocuklar Köyü'nün maddi imkansızlıklardan suyunun bağlanmadığı, doğalgazının olmadığı hadi yardım edin diyen.

E-devlet'te Cumhurbaşkan'ına yazabildiğiniz bir bölüm vardı. Ben de oraya yazdım, böyle böyle bir mail dolaşıyor. Doğruluğu varsa devletimizden daha iyi kim yardım edebilir ki bu köye diye.

İşte bugün Cumhurbaşkanlığı Sekreterliği'nden mektup gelmiş. Talebiniz Ankara Valiliği'ne şu sayılı dilekçe ile bildirilmiştir diye.

Uzun sürmüş biraz ama yine de cevap vermişler. Eee artık ben de Ankara Valiliği'nden takip ederim dilekçemin durumunu.


Hiç yorum yok: