Pazartesi, Temmuz 12, 2010

Düğün

Öncelikle 40 kel totemine ve listemizde adı geçen 50 kele sonsuz teşekkürler :)))

Düğünümüzü günlük güneşlik yağmursuz bir havada gerçekleştirdik.


Hande'cim nikah masasında "evet" derken duygusal anlar yaşadık. En yakın arkadaşım, farklı insanlarla aynı hataları yaptığımız...

Onun doğru insanı bulup evlendiği; benim, onun düğünü vesilesiyle yüzleşip kendimle yanlıştan vazgeçtiğim...

Duygusal anlar yerini çılgınca eğlenceye bıraktı ilerleyen dakikalarda. Geline özel conversleriyle zıp zıp bir gelin ve arkadaşları...

O kadar ki gecenin sonunda benim de doğru yolu bulacağımın ilk sinyali kısmetime düşen gelin çiçeğiyle tescillendi.


O kişi kim henüz bilmiyorum ama bildiğim tek şey çok şanslı olacağı ;)))

3 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Hande' ye (seyende bizim de Hande'miz oldu :)) mutluluklar dilerim :))
Seni de böyle mutlu günlerde görmeyi diliyorum...
-Gelirim belki düğüne, belli olmaz..

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

gelmezsen küserim ;)

Hande'ye güzel dileklerini ileteceğim çok mutlu olacak :))))

hande dedi ki...

Ben burdan güzel dilekleri aldım zaten. Asortik'cim çok teşekkürler. darısı Yonca'nın başına. Orda da zıp zıp hoplayacağım :)