Cumartesi, Temmuz 24, 2010

Voltaj normale döndü...

Dün akşam kendime gelmek için önce bi kahve içtim. Ama beni kendime getiren yayla fotoğraflarımdan hazırladığım slayt ve orda çektiğimiz bir iki videoyu seyretmek oldu.

İşte ilacım :))

Oralara gittim sanki, çıplak ayak soğuk sulara girdim sonra toprağa bastım...

Beynimin bozulan elektriği düzene girdi.

Akşam yemeğini de İstanbul Boğazı üzerinde keyifli bir tekne de yiyince kalmadı bir şey

Önce muhteşem bir havai fişek gösterisi ardından denizden aldığı suyuyu yükseklere fırlatan yangın söndürücü olduğunu tahmin ettiğimiz geminin büyüleyici görüntüsü ve saçtığı sulardan rüzgarın payımıza düşürdüğü zerreciklerle çok eğlendik.





Gece çekimlerinde şu ışık kaymalarını nasıl önleyebileceğimi henüz çözemedim :(( Sürrealist çalışmalar için çok uğraştım :)))))



2 yorum:

Unknown dedi ki...

bende gelebilirmiyim:))))?

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

gel, gel :)))
seneye inşallah bi daha yapıcaz haber veririm :)))