Cuma, Temmuz 23, 2010

Voltajlar Oynuyor

Beyin hassas bir elektronik alet. Çalışması karmaşık, küçücük ama çok şeyi idare ediyor, aynı anda bir çok programı çalıştırabiliyor.

Kadınlarınkisi biraz daha karmaşık ve hassas.

Belli dönemler de "işleminizi şu an gerçekleştiremiyorum" mesajını daha çok veriyor.

Bazen voltaj düşüyor -ki benzetme değil beyin gerçekten elektrik dalgalarını kullanıyor, hatta body world'ün sitesinde insan öldükten sonra beyninin 38 saat daha elektrik gönderdiği yazıyor -

Sanırım bugün benim voltajlar bi düşüklük var.

Başladığım cümlenin sonunu getiremiyorum çünkü ne konuştuğumu unutuyorum, şunu yapıyim diye elimi bi işe attığımda ben ne yapıcaktım diye boş boş ekrana bakıyorum. Biriyle konuşmak için yanına gidiyorum, olduğu yere gidince ben buraya niye geldim diye soruyorum kendime. Daha bir sürü şey vardır bugün yaptığım ama inan hatırlamıyorum.

Aslında en iyisi eve gidip yatmak olucak ama programımız var bu akşam.

Hadi hayırlısı...

Hiç yorum yok: