Salı, Ağustos 30, 2005

4.Sponsorluk Konferansı

Gazetede 4. Sponsorluk Konferansı'nın Sosyal Sorumluluk başlığı altında yapılacağını okuduğumda; 9 sene önce Satış Yönetimi'nde okurken hazırladığım Sosyal Faaliyet Sponsorluğu ödevimizi hatırladım.

Çok sevdiğim hocam Füsun Sezer'in Halkla İlişkiler dersinde her grup bir konu seçmişti. Ben ve arkadaşlarım da Sosyal Faaliyet Sponsorluğu'nu. Aylar süren çalışma hem bizi hem de hocamızı oldukça tatmin etmişti. O dönemde Sana'nın Çocuk Felci'yle savaş için Ulusal Aşı Günleri'ne destek vermesi ve Avon'un Meme Kanseri'yle mücadelesinde sattığı rozetlerin geliri ile üniversite hastanelerine mamografi cihazı almasını örnek olay olarak incelemiştik.

Çocuk felcine neden olan sevimsiz virüsün polio gibi oldukça sevimli bir ismi olduğunu; göğüs kanseri ile meme kanserinin birbirinden çok farklı şeyler olduğunu ve doğrusunun kullanılması gerektiği gibi küçük detayları da bu sayede öğrenmiştik.

Günümüzde Sosyal Sorumluluk sponsorlukları gittikçe artıyor. Bir yandan bu tür faaliyetlerin eskiye göre daha fazla destek bulması güzel. Diğer yandan da böyle faaliyetlere daha çok ihtiyaç duyuyor olmamız kötü.

Konferansa kayıt sırasında ödenen ücretin %10'u da çeşitli medya kuruluşlarının desteklediği Sosyal Sorumluluk projelerine aktarılacak. Hangi projeye aktarılmasını istediğinizi kayıt sırasında seçebiliyorsunuz. Gerçekten konferansın vizyonuyla misyonunun birbirini ne kadar iyi tamamladığına güzel bir örnek.

Konferans programı hakkında detay için www.sponsorluk.com adresini ziyaret edebilirsiniz.