Cuma, Ağustos 19, 2005

Teşekkür


Okumayı yazmayı öğrendiğim günden beri; hep bir şeyler yazmışımdır...

İlk ve orta okulda şiirler, sonraları kompozisyonlar ve liseden beri de günlüklerim. Şimdiye kadar hep kendim için; nadiren de sevdiklerime mektuplar. Ama hiç böylesine sınırsız bir dünyada paylaşmamıştım kalemimi...

Amerika'dan yada Hollanda'dan; İzmir'den ya da Konya'dan yazdıklarımı okuyanların olduğunu bilmek mutluluk veriyor.

Rutinleşen günlerimde hayatıma yeni bir heyecan geldi. Bugün ne yazsam diye düşünmekten; yaşadıklarımı -mutlaka yazmalıyım dediğim-, yazdıklarımı okuyacak kişilerin varlığını bilmek çok güzel.

Pastacı blogu ile bana örnek olan, destek veren Burcu'ya ve diğer arkadaşlarıma, paylaşmak isteyip paylaşamadığıma ve bir kez bile olsa sayfamı ziyaret eden herkese

Vermiş olduğunuz tüm cesaretlendirici sözler için. TEŞEKKÜR EDERİM

9 yorum:

Pazarlama Gunlugu dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Just thought I would visit and ask that you return the visit. Thanks!

Data Recovery Systems

Adsız dedi ki...

According to recent statistics more people apply online for Auto Loans now than ever before. If you have been thinking about purchasing a new or used automobile you may want to explore the option of getting approved for your next Auto Loan online.
http://www.horizonautoloans.com

Adsız dedi ki...

Organic growers use Web journals to document farm experiences
Atina Diffley stood with her husband, Martin, in the doorway of their Farmington home.
Very nice blog site!! Lots of info, bookmarked it.

I have a playing poker
site/blog. It pretty much covers playing poker related stuff.

Come and check it out if you get time.

Adsız dedi ki...

Great blog! I enjoyed reading it. I also have a accounting custom software site. It pretty much covers accounting custom software related stuff. So, if you are interested in that then you might want to check it out!
(If you get time :-) )Thanks again for the blog!

Pazarlama Gunlugu dedi ki...

Ben de benim blog'uma biraktigin mesaj vasitasiyla bugun kesfettim yazilarini. Ozellikle Melih Kibar'la ilgili yazin cok duygulandirdi beni.Bahsettin sarkiyi ben de cok severim. Keske hersey bizim eski filmlerimiz kadar saf ve Melih Kibar'in muzikleri kadar guzel olsa...

pastaci dedi ki...

yoncacım rica ederim..:)ben ne yaptım ki..yapan ve yazan sensin..çokta iyisin..

Adsız dedi ki...

Wonderful and informative web site. I used information from that site its great. » »

Adsız dedi ki...

Where did you find it? Interesting read »