Pazartesi, Ağustos 29, 2005

10 Küçük Mutluluk

Pastacı arkadaşım Burcu'nun isteği üzerine ben de küçük mutluluklarımı sizle paylaşıyorum. Henüz blog camiasından pek tanıdığım olmadığı için ben de yazılarını severek okuduğum Limoni'yi bu zincire eklemek istedim.

Ancak küçük mutluluklarınızı yazmak için blog sahibi olmak gerekmiyor. Yazımın altındaki comments linkine tıkladığınızda açılan sayfada Anonymous seçeneğini işaretleyerek mutluluklarınızı yazıp login and publish'e basmanız yeterli. Mutluluklarımızı paylaşalım derim.

İşte benim mutluluklarım...

1. Baharda çiçek açan ağaçlar, özellikle Boğaz'daki erguvanlar
2. Mutlu olduğum anlarda bunun farkına varıp yaşadığım ana şükredebilmek
3. Yazmak; bir süredir yazılarımı paylaşabildiğim bir sayfamın olması
4. Bir çocuğun neşesini, oyunlarını paylaşmak, onu mutlu edebilmek
5. Sevdiğim bir şarkının radyoyu açtığımda çalmaya başlaması
6. Sıcakta rüzgarın serinliğini, soğukta güneşin sıcaklığını hissetmek
7. Sessizliği dinlemek
8. Beklediğim ama beklemekten yorulup vazgeçtiğim telefonun gelmesi
9. Bir bebeğin kollarımda uykuya dalması
10. ...

3 yorum:

trc dedi ki...

Özür dilerim yonca ama bu tarz anlatımlar pek gerçekçi gelmiyor bana. Mutluluğun küçük yada büyüğü olmaz. yada on küçük mutluluk falan olmaz. Önemli olan ne biliyor musun?

Yaşamak, yaşamak, yaşamak.

sorun şu, benim tanıdığım eski ve güzel insanlar, mutluluklarını listelemezlerdi.
Onları yaşarlardı. Ama mutsuzluklarını tartışıp mutluluğa dönüştürmeye çalışırlardı.

Artık TV ler mutlulukları belirliyor ne yazık ki ve daha sokakta hiç ayakları arabalarından inip yere değmemiş köşe yazarları bu konuda ahkam kesiyorlar.

Uzun süredir eliniz ve ayaklarınız toprağa değmediyse ormana yada piknik alanına gidin ve yerden bir avuç toprak alın sonra savrulan rüzgara bırakın.Ve çıplak ayaklarla toprağın üzerinde gezinin. Yaşadığınızı hissedin.

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

mutlulukları listelemek bence de çok doğru değil. ama öyle zamanlar var ki; ne yaparsan yap kötü ruh halinden kurtulamıyorsun elinde böyle bir acil durum listesi olması fena olmaz diye düşünüyorum.

doğayı hissettiğim her an yaşadığım; nefes aldığım için mutlu oluyorum zaten. her ne kadar listemde yazmasam da son bir kaç ayda çimenlerde yatmak; ağaçlara tırmanıp bir süre yükseklerde oturmak gibi beni son derece mutlu eden şeyler de var.