Cuma, Şubat 02, 2024

Yazarlık Eğitimi

Yazmak iç güdüsel bir eylemdir benim için, yemek yemek, nefes almak gibi…

Eğitilmek, kendimi geliştirmek istedim geçen yılın son çeyreğinde. Online yaratıcı yazarlık eğitimine başladım. 20 dakikalık, 20 dersten oluşan. Eğitmeni kıymetli bir profesör, derya deniz bilgisi, dersleri de keyifliydi.

Hele ilk derslerde doğru yerdeyim ben dedim. Kendime isabetli atışlar yaptım. 

Hocanın okumayı önerdiği kitaplara heves ettim.

Ama okudukça yazmaktan soğudum desem yeridir. Okumakta anlamakta zorlandım.

Virgina Wolf’un Deniz Feneri’ni bitirebilmek için bir hayli direndim ancak dün gece kapatıp gönderilecek kitaplar arasına koydum. Kendimi uzun cümleler kuran biri olarak tanımlardım ama ben kısa cümleler kuruyormuşum.☺️

İç güdülerinle yaptığın şeyi yapmayı öğrenmek bildiğinden şaşırtabiliyormuş insanı.



Hiç yorum yok: