Çarşamba, Nisan 25, 2012

Şeytan Aldı Götürdü, Satamadan Getirdi

En son uzak yerlerden yazı göndercem demiş, yazısız bir kaç resim postalamıştım…

Şimdi açıklama zamanı…

İlk fotoğraf Ayvalık Şeytan Sofrası, ikincisi Burhaniye Ören’den

Tabi ki fazlası var…

Eğitmen olduğun günün sabahında baş ağrısıyla uyanmak devamında migrene dönüşmesi ve onunla konuşmaya bi şeyler anlatmaya çalışmak; akşam 5’te Gebze’den yola çıkıp eve gelmek, bi kaç saat sonra çıkacağın seyahat için valiz hazırlamak zorunda olmak ve hiç tanımadığın bi otobüs insanla yola çıkmak…

İtiraf ediyorum o anlarda “bir an önce bitsin de şu üç gün evime gidiyim” dedim.

Ama üç günün sonunda iyi ki tesadüfler bizi buraya getirmiş, iyi ki burdayım dedim. Çok keyifli ve sürprizli bir turdu. Tur şirketi Travel Terminal’e, sahibi Bahar hanıma, rehberimiz Önder’e, servis görevlimiz Ersin’e özellikle bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.

Seyahat ettiğim tur şirketleri yönünden çok şanslıyım gerçekten –allah bozmasın- hepsi de tesadüflerle karşıma çıktığında daha önce hiç adlarını duymamış haklarında iyi kötü hiç bi bilgim yoktu. Ama çok güzel hatıralar, dostluklar bıraktılar bana…

Favori tur şirketlerim Tamzara Tur ve Travel Terminal…

Genelde 2 günlük olan Kuzey Ege turları, 23 Nisan’ın pazartesiye denk gelmesi nedeniyle 3 günlük daha çok gezmeli görmeli bir rotaya dönüştü…

Şöyle ki;

Bozcaada, Assos, Behramkale, Burhaniye-Ören, Ayvalık, Cunda, Kazdağları, Adatepe Köyü

Seyahat notlarım ve fotoğraflar az sonra….

Hiç yorum yok: