Pazartesi, Ağustos 02, 2010

Tatil Fotoğrafları

Şu Pınar'la Migel'e gıcık oluyorum...

Tamam kabul ediyorum, kıskanıyorum.

Başvurdum da işe beni mi almadılar?

Eş durumundan başvuramadım ki...

Ama onlardan daha iyisini yapardım o kesin.

Şimdi elime fırsat geçmiş hatalarını dilime dolamaz mıyım?

Dolarım :)))

Koskoca "Gelintülü Şelalesi"ni "Gelin Duvağı Şelalesi" yapmışlar.

Ayıp çok ayıp

Üstteki Gelin Duvağı olanından, alttaki Gelin Tülü olanından :))


Burda reklamlarını yapıp sitenin de şirketin de ismini vermiycem. Bi de fotoğraf yarışması yapmışlar. Tatil fotolarını gönderin ayın fotosuna 4 günlük tatil verelim demişler. Bi okudum koşullarını resmi verdin mi ellerine kazansan da kazanmasan da tüm hakları onda artık benim di desen de farketmez. İstediği yerde kullanır, çatır çatır telif de alır.


Niyetlendiydim başta ama okuyunca bunları.

Yok vermem ben resimlerimi kimseye

Hiç yorum yok: