Çarşamba, Eylül 11, 2013

Ve Şimdi

Esiri mi aşığı mı olduğumu bilmediğim şehirden ayrılmıştım ya hani...

Ozgur kaldigim gunden itibaren boyut degistirdim, zaman durdu, baska bi yerde yasadim...

Baska bi ruhla...

Ama bana verilen zaman doldu...

2 uzatma gunu daha caldiysam da zamandan o da bitti...

Ve artik ayni zamana geri donuyorum

Kablolari kesip ayirdigim yerden yeniden birlestiriyorum...

Hic yasanmamis gibi...

Ne garip yasanan hic bi seyi paketleyip saklayip baska bi zamana tasiyamiyosun

Oldugu yerde oldugu zamanda...

Oysa gecen hafta bugun nerde ve napiyodum???

Saatin kac oldugunun bi onemi yoktu, ertesi gun kacta kalkacaginin da...

Yapmakla yapmamak arasindaki tek fark albumdeki fotograflar, sevdiklerinle gecirdigin guzel zamanlarin hayalleri...

Gercekten yasamis miydik yoksa sadece hayal mi etmistik???

Hiç yorum yok: