Pazar, Ekim 14, 2012

İşaret

Bu hafta 4 gün boyunca sabahın 6'sında kalkıp Gebze yollarına düşmenin, bu 4 gün boyunca eğitim almanın ve trafikle boğuşmanın üstüne sevdiğim iki insana dair aldığım haberlerle canım sıkıldı, direncim düştü...

Tüm haftanın yorgunluğunun getirdiği  duygusal alüvyonlar sele dönüşmek üzere göz pınarlarına  hücum ettiği sırada kafamı dışarı çevirdiğimde, küçük bir bulutun gök kuşağının tüm renkleriyle bana gülümsediğini gördüm...

Güneş gözlüğünün bir ışık oyunu musun sen diyip, gözlüğümü çıkarıp baktım...

Hala benimle :)

"Tamam" dedim

"Göz yaşı yok, her şey herkes için çok güzel olacak"

Kavacık'tan köprünün ayağına kadar bırakmadı beni, verdiği mesajı anladığımdan emin olana kadar


daire içine aldığım minik bulutta benim işaretim



2 yorum:

Blogger Bolat dedi ki...

Ama çok zaman olmuş post yazmayalı :)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Tatli bi donus yapim o zaman ;)))