Cuma, Temmuz 20, 2007

Ayder Yaylası - 18 Temmuz 2007


Havalar güzelleşince yaylaya çıkma imkanı buldu Yonca. Burası Ayder Yaylası. Ben gitmedim görmedim ama araştırmalarıma göre Ayder Yaylası kaplıcaları ile ünlü bir yermiş. Yöresel köy evleri lokantalara dönüştürülüp ilginç bir ortam haline gelmiş.


İstanbul'da insnaların gelip geçtiği yerleri güzel manzara sayıp yemek yiyenlere bir ders. Bir de uçsuz bucaksız çam ormanlarına bakıp yemeği düşlesek...


Yonca'nın yemek yediği yerden bir görüntü:


Doğanın ne kadar hızlı hareket ettiğine ve bunu bizlerin çoğu zaman yakalayamadığına dair bir ispat aşağıda.


Ayder Yaylası:



Ayder Yaylası sadece 2 dakika sonra.



Ben şahsen bu fotoğrafları gördükten sonra fotoğraf kursuna gitmek istedim birdenbire. Alsam elime makinamı ve sisin çöküşünü saniye saniye görüntüleyebilsem. Nasıl bir doğa harikası değil mi?

Hande

Hiç yorum yok: