Çarşamba, Şubat 14, 2024

Arkadaşım Kanyon


Kanyon...

Etrafımızdaki onlarca alışveriş merkezinden biri

Bir alışveriş merkezini tercih etmenizdeki temel nedenler için mağaza karması, restoranları, sinema, salonları, etkinlikleri, ulaşımı, otoparkı, yakınlığı pek çok şey sayılabilir.

Fakat Kanyon'da bunların ötesinde müşterileri yada ziyaretçileri -belki de doğru ifade misafirleri olmalı- ile kurduğu gerçek ve samimi bir duygusal bağ var.

Yıllardır her sene doğum günümde bant kaydı olmayan gerçek biri arar; nazikçe doğum günümü kutlar, hediye pastamı alabileceğim yeri söyler kapatır. Koşul yok, yapılması gereken ekstra bir şey yok.

Geçen yıl yaşanan deprem felaketi sonrası, aynı incelikle arayıp bu sene pasta yerine benim adıma depremzedelere bağışta bulunacaklarını ilettiler. Daha da mutlu oldum.

Bu yıl da aradılar. Doğum günümü kutladılar, hediye pastamı alabileceğim yeri söylediler. Az önce de maili geldi.

O kadar samimi ve içten ki.

Doğum gününüzü fiziken kutlayan ama samimiyetini hissetmediklerinizle karşılaştırınca hele

Çok kıymetli

Bağlı ve mutlu bir taraftarı vardı zaten markanın. Ama onun aracılığıyla yeni birini daha portföyüne katmak üzere harekete geçiyor.

Kanyon'un pazarlama ekibini kutluyorum. Yıllardır aynı stratejisini sürdürme, geliştirme başarısını takdir ediyorum.

Pazarlama derslerinde incelenecek bir müşteri kazanma ve tutundurma stratejisi.

Teşekkürler Kanyon, bana kıymet verdiğin için.

#kanyonda

 


Hiç yorum yok: