Cuma, Mayıs 22, 2009

Fit Floplarım

Aslında ben şu an ders çalışıyorum yani çalışıyor olmam gerekiyordu. Yıllık iznimin bir gününü bu amaç için aldım ama kaçamak yapıyorum. Yarın ve pazar günü sınavlarım var. Hadi hayırlısı.

Fit Flop'u duydunuz mu bilmiyorum. Ben geçen yazdan beri bir kaç yerde yazı okumuştum hakkında. Özel geliştirilmiş taban yapısı ile yürürken bacak kaslarını güçlendirdiği, kalçaları sıkılaştırıp biçimlendirdiği, duruş bozukluklarını giderdiği ve selülitleri azalttığı yazıyordu . Ama özellikle beni ilgilendiren kısmı dize olan baskıyı hafifletiyormuş. Öyle pek ucuz da değil doğrusu, bi ara Kanyon'da denemiş ama almamıştım. Geçenlerde Markafoni'de indirime düşünce bi çift alıverdim.

Pazartesi'den beri sürekli ayağımda gerçekten rahat. Özellikle evde yaptığım egzersizlerde topuklarım ağrıyordu artık kalmadı.
7 önemli faydası olduğu iddia ediliyor.

http://www.fitflop.com/technology/potential-benefits/

3 yorum:

beyaz mendil dedi ki...

Terlik tam benim aradığım gibi bir şey,teşekkürler hayatım.

Prima Rima dedi ki...

taban çökmesı var bende banada uyar herhalde...agrılarıma ıyı gelıcekse hemen edınmelı bı tane...

YONCA dedi ki...

galiba bu terlikler bağımlılık yapıyor. Evde onlarsız bir dakika bile geçiremiyorum. Çok rahatlar.