Cumartesi, Ağustos 02, 2014

Beklenen Gelince

gunlerdir suren nefes aldirmayan, gece uyutmayan bogucu sicak bugun oglen saatlerinde sagnaga ragmen, daha da dayanilmaz bir hal aldi...

artik balkon bile esmiyor,

esmiyordu...

gece balkonda yatmak icin kafamda duzenekler kuruyordum...

ama bir kac dakika once baslayan siddetli ruzgar herkesi kacirsa da balkondan, evin camlarini kapattirsa da...

ben bu kadar bekledigimi koymam disarlarda bi basina...

balkonda uzandigim yerde hic istifimi bozmadan arada bir ususem de, ozledigimin tadini cikariyorum...

arada bir tek tuk damlalar dusuyor uzerime, onlar da buyursun gelsin ben burdayim...

ta ki hortum cikina sagnak yagmur basliyana dek...

oyle iste...

gelsin diye bekledigini, gelince arkani donup gitmek, kapini kapatip disarda birakmak olmaz...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

suyunu çıkardı di mi?