Salı, Nisan 08, 2014

Özür

Evet hayatımın en sallama yazısını yazdım :(((

bana yakışmıyor biliyorum...

Ama onu mükemmel hale getirmek güzel notlarla birleştirip yayınlamak, Kasım'dan bugüne tam 5 aydır taslaklarda beklemesine neden oldu.

Hayalimdeki hale getirmeyi beklesem belki bir 5 ay daha belki de bir ömür taslaklarda kalmasına neden olabilecekti...

O yüzden bu sefer mükemmeli zorlamak yerine olduğu gibi bıraktım...

Bazen mükemmeli kovalarken hayatı kaçırıyoruz,

Halbuki her şey dakikalar içinde tüketilip atılıyor hayatımızdan...

Her ne kadar yazı kalıcı da olsa; kelimelerin havada uçuştuğu mesajların, tweetlerin, haberlerin bazen havada çarpışıp hedefine ulaşamadan yok olup gittiği bir dönemde yaşıyoruz...

Şartları zorlamak yerine biraz daha serbest bırakmalıyım kendimi diyerekten affınıza sığınıyorum Fener-Balat Sokaklarında...

Hiç yorum yok: