Cumartesi, Ekim 02, 2010

Akıllı fırınım benim :)

Akıllı fırının içine önceden hazırlayıp koyduğunuz, zamanı gelince de kendi kendine pişip siz eve geldiğinizde hazır olan bir yazı bu. Ayarladım zamanını tam gece yarısı dumanı üstünde çıktı karşınıza.

Yazacak bi kaç malzeme var elimde, şu, bu, o.

İpuçlarını vermiyim şimdi ama unutmadım Hande'cim Amerika'daki futbol maçının kahramanını ;) ilk fırsatta yazıcam.

Şimdi bendeniz küçük bir kaçamak yapmak için Güney'in biraz daha güneyine kanat çırpacağım. Kısmetse dönünce biraz ordan biraz burdan yine yazılarımla ekranlarınızda yer bulmaya çalışıcam kendime.

Haa bu arada; garip karşılaşmalar ilginç tesadüfler yaşıyorum demiştim ya...

Bu da biraz öyle bundan tam 1 sene önce bir yere gitmiştim, ordan döndükten kısa bir süre sonra dibi gördüm, neyse ki fazla kalmadan orda yüzeye doğru çıkmaya başladım. Yukarda güneşi gördüm.

Şimdi güneşin altında güzel teknemdeyim, "işte geldim burdayım" demeye, hakkını vermeye gidiyorum

Hiç yorum yok: