Pazartesi, Eylül 13, 2010

TurkuaZoo

Nerde böyle aman gidin şöyle süper böyle süper yok böylesi görülmedi denen bi şey varsa hayal kırıklığı yaratıyor insanda. Belki de bu kadar tantanayla insanın beklentisini yükselttiklerinden olsa gerek.

Efendim Bayrampaşa Forum'daki meeeeşhuuur dev akvaryuma gittik. Giriş ücreti 25 diye biliyodum ama kapıda 26 yazıyodu. Bayram nedeniyle de %10 indirim.

Zam??? -indirim??? karda mıyım zararda mı??????

Neyse geçelim girelim içeriye.

Yürüyen merdivenlerden zemine inince ağır bir balık yosun kokusu, denizler altındasınız artık koku budur diyo. Denizin içini koklamadım hiç ama onun taze kokacağını hayal ediyorum nedense.

Etraf loş temizlemediğimiz belli olmasın.

11'den itibaren her saat başı piranhaların beslenme saati. Merak içerisinde saatin 12 olmasını, ay nasıl nasıl saldıracaklar, filmdeki gibi 5 dakikada kemiğini bile bırakmıycaklar hayaliyle bekleştik camekanın önünde.

Tavuk butu sallandırılınca suya 4-5 tanesi bi iki didikledi döndü poposunu gitti. Sonra topluca dönüp sırtlarını butun tam aksi yönde akvaryumun en dibine gittiler. Bunlar da mı boykot yapıyor??

Kanlı bir gösteri hayalimiz piranhaların akvaryumunda son buldu.

Orda bi balık burda bi balık. Bi tanesi pala bıyıklı pisicik.


En eğlenceli balıklar Nemo'nun arkadaşlarıydı şüphesiz. Çooook tatlılar

Meşhur tünele giriyosunuz kısacık bi'şi zaten. Klostrofobik bi ortam aslında belki ben onun için pek sevememiş olabilirim.

Üzerinden köpek balıkları geçiyo işte, öyle sıradan bi yer :)))

Bu kadar olumsuzluğa rağmen hoş tesadüfleri de yok değil yeni aşkımla orda tanıştım


Gerçi beni her koluna girenle aldattığından şüpheleniyorum :))))





Akvaryumda dalmak belki ilginç olabilir. Ama onun da fiyatı 175 TL. Önce 15 dakika eğitim veriyolarmış sonraki yarım saatte de tüm tankları gezdiriyormuş ve son olarak tünelin olduğu tanka getiriyorlarmış.

Değer mi?

Emin di'ilim

Hiç yorum yok: