Pazar, Nisan 11, 2010

Doğumgünü Davetiyesi

Çocuklar zamanı bizden çok daha farklı yaşıyorlar. Organize kutlamalara ilk yaşlarından itibaren başlıyorlar, bizim gibi düğüne kadar beklemiyorlar :))

Yağız beyimizin doğumgünü 1 Mayıs'ta, bu sene 1. sınıfa başladı ve okul arkadaşlarını doğum günü partisine davet etmek için davetiye siparişi verdi bize.

Aslında zamanım olsa ona özel farklı bir şeyler tasarlamak isterdim ama ne yazık o şeyden yok ben de bu aralar :(((

İhtiyacı olanlara yardımcı olmak için bulduklarımı paylaşıyim dedim.

Futbol toplu olanın paketinde 5 tane var. D&R'da bulabilirsiniz ama başka seçeneğiniz yok.

Ben 1o'li olan Notebook mağazasından bir pakette 10 kart ve zarfı var. Çeşitse bol Spider Man, Sünger Bob, Ben 10'nin başka pozlarıyla. Kızlar için de popüler karakterli pek çok seçenek var.

Parti çocuklarının zevkine sunulur :))))

Hiç yorum yok: