Pazar, Kasım 01, 2009

Mim'e Cevap

Teşekkürler Asortik beni hatırladığın için :)))

Mim'lere pek ilgi gösteremiyorum aslında tembellik mi, zor mu geliyo bilmem neden. Ama senin hatrına cevap vereceğim sorulara.

bu arada ben kimi Mim'lesem bilemedim?

Bloguna neden bu ismi verdin?

Adımla müsemma bir blogum olsun istedim. Ben Yonca'ysam blogum da dört yapraklısı olmalı dedim :)))

Bloguna yazarken star tribiyle olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

O kadar lüksüm olduğunu sanmıyorum. Çünkü ruhumda çok gelgitler olduğu için bu aralar bloguma yazmaktan kaçıyorum. Yeter ki yazabileyim diye; en ufak bi yazma dürtüsünde tuşlara dokunuyorum. Zaman, mekan, koşul aramıyorum.

En son satın aldığın garip şey nedir?


Garip demeyelim de, aldın da ne oldu almasaydın da olurdu diyebileceğim.

Magnetli metal baharatlıklar :)))

Dekoratif ve kullanışlı olacağını hayal etmiştim. Ama lazım olduğunda kapağını çevirip dökmek için insan üstü çaba sarfetmek gerekiyor. İnsanı delirtiyor.

Şeker gibi olduğun anlar?

Bunun cevabını bulmak için bu kadar düşünüyosam bu aralar pek şeker olamamışım anlaşılan. Durumum vahim :((((

Arkadaşım, artık sormayın dediğin şeyler?

Adetten -Nasılsın?- evet bu soruyu sevmiyorum. Adetten iyiyim cevabından da nefret ediyorum. Ama hep kullanıyorum, kullanıyoruz

Aynaya bakınca gördüğün?

Asgari müştereklerde idare etmeye çalışan, bi yandan da hayatın ucundan mutlu olacak bir şeyler yakalamaya çalışan ve istemeyerek de olsa büyümek zorunda kalan bir....

Kendini okutan blog dediğin?

Samimi, farklı şeyleri anlatan, değişik, renkli, her telden

Bu blog sahibi-sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?

Her yer :)))

Hiç yorum yok: