Pazartesi, Temmuz 13, 2009

Hadi bakalım günlerden pazartesi;

Yeni bir hafta daha ilk günü çok zor, gittikçe kolaylaşan, cuma'sı birden hafiflediğin. Göz açıp kapayıncaya kadar cumartesi pazarı geçen. Birbirinin aynı.

Varsa heyecanlandıran bir şey, biraz daha değiyor günleri geçmeye. Yoksa ne anlamı var????

Sadece değişen rakamlar.

Pazartesi sendromuyla daha iyi bir şey beklemeyin benden.

Bloguma uzun bir süredir yazmadığım için eğittiği sivrisineklerle beni elimden ısırtan Dilek'e de saygı ve hürmetlerimi sunuyorum. Yeni saldırılara hedef olmamak için elimden geleni yapacağıma söz veriyorum :)))))

Yeraltı dünyasında yanlış yapanı ayağından, dizinden bilumum bölgelerinden yaralarlar. Hepsinin bir anlamı vardır. Herkes anlar o kişinin ne yamuk yaptığını.

Demek ki yazı aleminde de yazmayanı elinden yaralıyorlarmış, öğrendim :))))))))

2 yorum:

*kelebek* dedi ki...

SELAM YONCA... benim uğurumda dört yapraklı bir yoncadır...daha önceki müze gezilerine baktım çok güzeller bende yılda birkez ist la geliyorum ayasofyayada aşık olmuştum ...bu gezilerinin devamını dilerim sayende bende gezerim ..ben gezmeyi seven yay burcuyum ...artıkn hergün buralardayım ...

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

tanıştığımıza çok memnun oldum :)))üstelik yay'ları çok severim. sık sık görüşmek dileğiyle