Perşembe, Haziran 12, 2008

Bugün Anladım...

Böyle bir şarkı sözü vardı biliyorum ama ne melodisini ne de diğer sözlerini hatırlıyorum. Hatırladığım kısmı benim için yeterli.

Bazen gördüklerini anlamazsın. Anlamak istediğini, işine geleni anlarsın. Bir an gelir aynı yerden, aynı koşularda bakarken gerçekleri görürsün.

Başıma bi şey düşmedi, beni kendime getirecek bi şey yada birisi de yok. Her şey bir anda kendiliğinden gelişti. Her zaman ki gibi düşünüyordum; öncesini sonrasını, sağını solunu, enini boyunu. Daha önce de pek çok kez göz önüne aldığım değerlendirdiğim başlıklar aynıydı.

Ama bu kez 2 kere 2; 5 yada 1 etmedi.

4 etti sadece.

2 yorum:

Gonca dedi ki...

gizemli bi yaz� olmu�, merak uyand�rd� do�rusu:-)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Haklısın gizemli bir yazı oldu :) ama detayı benim sırrım olsun ;)