Pazartesi, Temmuz 31, 2006

Haftasonu Tatili

Heyecanı yüksek bir haftasonu geçirdim. Çok şey yaptığımdan olsa gerek 2 gün değilde sanki daha uzun süre tatil yapmışım gibi geliyor. Ve uzun tatillerin dönüşünde yaşanan işe alışamama durumları bende de görülüyor.

Hiç yapmayı düşünmediğim şeyleri yaptım bu haftasonu. Benim gibi derinlik korkusu olan birisinin küçük bir kayıkla balığa çıkması; derinlerde olta sallayıp balık beklemesi ve hiç bir şey tutamaması zamanlama hatası olsa gerek. Saat 10'da balığa çıkıldığında bir kaç balıkla dönmeye şükretmek gerek galiba.


Aslında balık tutmadım desem yalan olur; çünkü kuzenlerim oltalarındaki balıkları çıkarıp kucağıma attıklarından hepsini yakalayıp kovaya atarken tutmak zorunda kaldım.

İki tekerlek üzerinde süratle gitmek, motora binmek hiç düşünmediğim, heveslenmediğim şeydi. Ama gel gör ki; onu da yaptım. Motorla gitmek evet keyifli. Ancak otomobilden daha tehlikeli olduğu gerçeğini değiştirmiyor.

Havuz, güneş, deniz, yemek, manzara ve sevdiklerin olunca; yaşadığın an yaşanmaya değer oluyor.



NOT:İstanbul dışında olduğum için Red Bull Air Race'e gidemedim. Üstelik Aysun'dan güzel bir davet almışken. Ama yine de yarış saatinde televizyonun karşısına geçip izledim. Ve yarışmayı Haliç'te seyredenlerin gerçekten çok şanslı olduğunu düşünmeden edemedim.

Hiç yorum yok: