Cumartesi, Aralık 03, 2011

Aralık

Bu yılda masamdaki, aylık takvimin son yaprağını çevirdim ellerimle...

Yenisini bulup, beğenip almak almak lazım.

National Geographic yada Atlas dergisinin verdikleridir favorim, güzel manzaralar eşliğinde ayların geçmesinden keyif duyarım.

Bu sene Atlas'a aboneyim ama Aralık sayısı gelmedi henüz :(( gerçi çoğu da Ocak sayısında veriyor takvimleri...

Takipteyim :)))

Son yaprağı çevirip de, çevirecek başka bi yaprak kalmadığını görünce bi hüzün çöküyor insana...

Nasıl geçti koca bir yıl diyorsun bazen içinden, bazen de dışından...

Ve elinde kalan son bi aya bakıyosun, son 30 güne

"Ne kadar da yorgun görünüyosun sen öyle Aralık..." diyorsun

Neler dilemiştim sen gelirken, neler beklemiştim koca yıl...

"Vermeyince mi olduk yorgun?" diye kocaman açıp gözlerini sorunca da

"yok, yok öyle demek istemedim; yanlış anladın sen beni" diye kıvırıveriyorsun hemen

Yorgun, morgun di'il benim Aralık'ım...

Arada bi sapıtsa da dağıtsa da kendini; bütün bir yılın mutlu-mutsuz, tuzlu-tuzsuz, şekerli-şekersiz, yaşlı- yaşsız, dertli-dertsiz, güneşli-güneşsiz geçen günlerini omuzlarında taşıyıp 31 Aralık gecesi 23:59'da uzay boşluğuna bırakmayı bilir.

Hiç merak buyurmayın siz...

6 yorum:

ezgi dedi ki...

sevgili Yonca,
çok severim takvimleri. benim favorim de d&r'daki, sanırım çoğu kitapçıda da var, kedili takvimler;)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

sevgili Ezgi, giller takvimleri sanırım. Gerçekten çok güzel oluyor onlar :))

ezgi dedi ki...

sevgili Yonca,
evet evet! ismini hatırlayamamıştım. hediye gelmişti 2011 için.. kedileri ve kedi figürlü eşyaları çok sevdiğim bilindiğinden bana hediye almak kolay oluyor;)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

:))) o zaman Ezgi'ye hediye alacaklara duyrulur, Paşabahçe'de çok güzel kedi figürlü fincanlar, tabaklar var ;))))

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ezgi dedi ki...

sevgili Yonca,
bilgi için teşekkürler;)
o halde bana yakınlarımı alıp paşabahçe yoluna düşmek yaraşır:)