Pazar, Ocak 31, 2010

Kişisel Enerji Testi


Beni D&R'a sokmaya görün, boş çıkmamın imkanı yok. Yeni kitaplarım fotoğrafta gördükleriniz.

Bi grupta Yağız'a aldıklarım var, o bana okusun diye daha doğrusu onun okumayı ilerletmesi için aldıklarım :)))

Neyse esas yazma nedenime dönelim. Dün akşam Hayalden Gerçeğe Mutluluk'u okumaya başladım, bu akşam da Cazibenin Sırları. Kuantum'cu düşünceden yola çıkan bir konsepti var.

Aslında evimizin resmi kuantumcusu ablam ama ben kuantumun işime gelen kısımlarını kabul edip kalanıyla dalga geçen bi tipim :)))

Kitaptaki "Kişisel Enerji Testi çok hoşuma gitti ve blog takipçilerim de mutlaka bu testi yapmalı dedim.

Buyrun teste...

Asla: 0

Ender: 1

Bazen: 2

Sık sık: 3

Her zaman: 4

Aşağıdaki sorulara yukarıdaki rakamlardan sizin için en uygun olanı ile cevap verin.

1. Rahatlamış ve huzurlu bir şekilde uyanırım.

2. Güne heyecanla ve beklentilerle başlarım.

3. Kendime genellikle güvenirim.

4. Risk almaktan ve yeni şeyler denemekten çekinmem.

5. Kendi sorunlarımdan dolayı başkalarını suçlamayan, insanlarda kusur aramayan, hoşgörülü bir insanım.

6. Görünüşümden genelde memnunum.

7. Kendimi herkesle eşit görürüm. Saygı görmek isterim.

8. Mantıklı sınırlar çizer, mantıklı taleplerde bulunurum.

9. Sık sık gülümserim. Yaptığım işi eğlenerek yaparım.

10. Duygularımı dile getirmekten kaçınmam.

11. Doğaçlama davranırım. Hayatı bir macera gibi görürüm.

12. Farklı ilgi alanlarım ve yaratıcı yönlerim var.

13. Zamanımı iyi programlarım. Hiç bir zaman koşturmam gerekmez.

14. Kendime ve hedeflerime zaman ayırırım. Dinlenmeye de zaman bulurum.

15. Hedeflerim var.

16. Yaşamımdaki güzelliklerin değerini bilir, tadını çıkarırım.

17. Sağlıklı beslenme alışkanlıklarım vardır.

18. Düzenli olarak spor yaparım.

19. Yaptığım işe odaklanırım. Ne iş yaparsam yapayım, keyifle almaya çalışırım.

20. Değişime açığım, beklenmedik gelişmelerden rahatsız olmam.

21. İç güdülerime güvenirim ve bana yol göstermelerine izin veririm.

22. Olumlu ve yüreklendirici düşünür, konuşurum. Kendime hak ettiğim değeri veririm.

23. Sorunlarla yüzleşmekten çekinmem. Her sorunu bir fırsat olarak değerlendiririm.

24. Ufak tefek şeyleri takıntı haline getirmem. İşlerin kendiliğinden yoluna gireceğine inanırım.

25. İnsanları yargılamam ilişkilerimde yargınlanma korkusuyla hareket etmem.

Sorulara verdiğiniz puanların toplamı kişisel enerji katsayınızı verecek. Ancak içinde bulunduğunuz ruh haline göre cevaplarınız değişiklik gösterebileceğinden farklı zamanlarda yapıp ortalamasını almak, genel için daha doğru sonuçlar verecektir.

Gelelim enerji seviyenize ve açıklamasına...

100-80 arası: Oldukça mutlu birisiniz. Kişisel enerjiniz de muhteşem, siz memnun herkes de sizden memnun. Ama buna rağmen ters giden bir şeyler var diyorsanız, düşük puan verdiğiniz maddeler üzerine yoğunlaşın. Çok ufak değişimler bile büyük farklar getirecektir.

79-60 arası: Testi yapanların büyük çoğunluğu bu grupta çıkarmış -ben de-
Fena sayılmazsınız ama değer 75'in altındaysa geliştirilmesi gereken yönler var. Düşük puanlı bölümler için çalışmak lazım. Davranış kalıplarına baktığınızda kendinizi sık sık ikinci plana attığınızı fark edebilirsiniz.

59-40 arası: idare eder. Biraz rahatlayarak, daha affedici ve esnek olarak notunuzu yükseltmeye çalışmanızı; yardım almak için bu kitabı okumanızı öneriyorlar.

39-20 arası: Kendinize dair kuşkularınız, güvensizlikleriniz ve korkularınız var. Kendinizi severek daha olumlu bir kişisel enerji alanı yaratmaya çalışın. Azimli olun, bu kitaptaki teknikleri alışkanlık haline getirin. -ben demiyorum kitap diyor-

20'nin altındaysa: Önce bi psikiyatra gidin -bu tamamen benim düşüncem- ondan sonra bu testi bi daha çözün notunuz kendinizi kurtaracak seviyeye ulaşınca kitabı okumaya başlayın.

Testi çözen tüm meraklılara son hatırlatma; düşük puan verdikleriniz üzerinde çalışın, sonuç alamazsanız bana di'il kitabı yazana kızın ben sadece aracıyım :)))

Hiç yorum yok: