Perşembe, Temmuz 26, 2012

Gecikmiş...

Blogumu ihmal ettiğim gibi arkadaşlarımı da ihmal ettiğimi haklı sitemleriyle hatırlattı bana çok sevdiğim bi dostum ...

Üzüldüm,
Ama en çok da kızdım kendime

Günler geçip gidiyor...

Pazartesi-cuma

cumartesi pazar iş gününde kaçırdıklarını yakalamanın telaşı

Naptığımın, aslında napmadığımın farkında bile di'ilim

Bi çeki düzen vermem lazım kendime

Vermezsem çekin kulağımı, dürtün beni...

Bahsettiğim Assos resimleriyle başlayalım

Tapınakta her seferinde farklı bir şey keşfetmenin resmi...


Güney batı tarafındaki kayanın üzerine çizilmiş bir insan figürü...


Müze arazisi içindeki Hüdavendigar Cami'ndeki sütunlar ve caminin iç duvarına çizilmiş resimler...




Behramkale Köyü'nde Aristo'yla küçük bir buluşma, hatta el aldım kendisinden ;)))


 Bunca yıldır giderim, ilk kez bu sene antik tiyatroyu gezme imkanım oldu. Mekan muhteşem...


Limana inen yokuşta harika gözleme, enfes karadut suyu ve muhteşem manzara...


Limanda sıcaktan baygın düşen kediler masaların altına serilmiş.

Duvarın dibinde yatan arka ayaklarının arasına ufaklığın kafayı sıkıştırmış, sandalyenin dibinde arka tarafta yatan "nalları dikmiş" deyiminin canlı örneği...


Sırt üstü yatıp, ön ve arka ayakları havaya dikmiş...


Uyandırmamak için fazla yaklaşamadım...



Çanakkale'nin yolları alabildiğine uzanıyor, kilometrelerce düz yollarda basar giderim diyosanız. Üşenmedim saydım 400 km'lik yolda yaklaşık 30 yerde -gerçekten abartmıyorum- yol çalışması vardı.

Duble yol, bölünmüş yol öyle yanınızda duruyo siz gidiş geliş aynı yerde sıkışıp kalıyosunuz...



Yol kenarlarında satış yapanlardan en yaşlı teyzeyi tercih ettik alışveriş yapmak için...

85 yaşında yüzünde güneşin ve yılların çizgileri

İncecik plastik kasalarda sattığı şeftalileri kasayla tartarken bazılarının kasasız tart onun ağırlığı var demeleri üzmüş onu

Çanakkale'nin kavurucu sıcağında yol kenarında ekmeği için bu yaşta çalışan bi nineye yapılan ne büyük terbiyesizliktir, onun istediğinin fazlasını verecek yerde...


Ayçiçekleri tarlalarda dönmüş yüzünü güneşe


3 yorum:

Sorriso dedi ki...

Gerçek dostlar sitem eder, ettim rahatladım. Aynen devam :)

Yonca dedi ki...

Kesinlikle...

Gercek dostlar ne icindir

:)))))))

Asortik Krep dedi ki...

Aristo'yla resmine bayıldım,artık bende serin yerlere gitmek istiyorummmmmm...