Çarşamba, Aralık 14, 2011

Yavru Meşeler Yuva Arıyor!

evvel zaman içinde, kalbur saman içinde;

toprak işçisi milyonlarca canlıya yuva olan meşeler

yetmediklerini farketmişler dünyaya

ve büyümek için yuva arar olmuşlar kendilerine

onun kapısını çalmışlar bunun kapısını çalmışlar

yok

kimse bakmamış yüzlerine

sonra bir gün facebook diye bi'şey olduğunu duymuşlar

o şey ki,

bir anda çığ gibi büyüyüp milyonları peşine takan

düşünmüş taşınmış bu meşeler

biz yeni yuvalarımızı buradan arasak mı ki acaba diye...

Bir yuva vermek isterseniz bu sevimli meşelere

http://www.facebook.com/temavakfi adresine uğrayın

ya da

TEMA yazıp 3464'e mesaj atıp 5 TL'lik bir bağışta bulunabilirsiniz.

Bakalım benim yavrum ne zaman gelecek???



3 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Hemen bakıyorum çok tsk ederim. Hiç haberim yoktu..

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Bi kişiyi bile haberdar edebildiysem ne mutlu bana :))

Nini Nileud dedi ki...

görmemiştim ben bunu, teşekkürler:)