Pazartesi, Aralık 05, 2011

Şaheser Mozaikler...

 Mozaik sanatının İtalyan öncüsü Sicis'le tanıştım haftasonu...

Mozaiğin sadece ıslak zeminlerde bilemedin duvarlarda kullanıldığını düşünen dar görüş açıma inat, mobilyadan mücevhere kadar farklı alanlarda özel tasarımları hem de 4 yapraklı yonca üzerinde uygulanmışlarını görünce saygıyla eğiliyorum önlerinde...

Bunlara bayıldım :)))



Ve ne şanslıyım ki, bu mavi koltuğun iki taraflı oturulabilen yeşilinde; karşılıklı kahve içip muhabbet edip, keyif yapmışlığımız var.

Türkiye'de Kent Yapı Sicis ürünlerinin temsilciliğini almış ve Maçka'da ki showroomu 22 Kasım'da açılmış...

Müze gezer gibi gezilecek bi yer olsa gerek...

Sicis'in diğer eserlerini -eser diyorum özellikle çünkü ürün demek haksızlık bunlara- şurdan görebilirsiniz.

http://www.sicis.it/

4 yorum:

Sheydosh dedi ki...

Aman Allah'ım, gerçek mi bunlar? Bayıldım ne kelime, öldüm öldüm!!!

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

bayılmayacak gibi değil ama eminim fiyatları da bayıltıcıdır :)) ama o konuda hiç bi fikrim yok :)))))

İstanbul istasyon dedi ki...

senin bu yoncaların bende bıraktıgı izlenimi bir bilsen , her gördügümde hala tuhaf oluyorum.ama benımde bolgumda aynı resım var :)

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

merak ettim bu Yonca severi, merak edenlere http://www.istanbulistasyon.com/