Perşembe, Temmuz 31, 2014

Takipteki Bloglar

Nasıl ettim becerdim bilmiyorum ama, diğer blogları takip ettiğim paneldeki bütün listemi silmişim :((

Evet aslında bi elden geçirip kapanan blogları listeden çıkarmayı, kim var kim yoku gözden geçirmeyi istiyordum ama silmeyi değil...

Listemi yeniden oluşturmak için oturdum ekranın karşısına ama eskisi kadar aktif olmadığım için blog aleminde kimleri eklemeli, yeni neler var diye düşünmeye başladım.

Sonunda şimdiye kadar bloguma yorum bırakmış dostlarla başlamaya karar verdim.

Benim için tavan arasındaki tozlu kutuları karıştırmak gibi oldu,

Eski yazılarım, severek takip ettiğim ama kayıplara karışan, blogunu kapatıp giden dostlara hüzünlendim

İlk blog yazmaya başladığımda Limoni vardı mesela,

Sonralarda Cihannüma Sofi, Moonish, Arseli-ce, Beyaz Sayfa, Sessiz Prenses, Sanem ilk hatırladıklarım...

Sevdiğim blog yazarlarını kaybedince biraz terkedilmiş hissediyorum,

Bir varmış bir yokmuş olmuyor işte...

Yeni listemi takip etmeye başladım artık, sizin de önerileriniz olursa zevkle takip listeme eklerim, yeter ki söyleyin..

Hiç yorum yok: