Salı, Ağustos 06, 2013

Ayrilik

Cok sevdigim...

Dostum

Sirdasim

En yakin kizarkadasim

Burcdasim

Ruh arkadasim

Ama ilk once universitede hocam

20 yildir hayatimdaydi...

Bazen uzun zaman gorusemesek de, en kotu ihtimalle 2 gun arayla olan dogum gunlerimizde birbirimizin sesini duyardik mutlaka...

Ask heyecanlarimi da bilirdi, hayal kirikliklarimi da...

Evinin balkonunda gece gec saatlere kadar suren kiz kiza sobhetlerimiz vardi benim genclik heyecanlarimda...

Yaslarimiz birbirine ne kadar uzaksa, ruhlarimiz o kadar yakin benzesti birbirine...

Gecen sene hastaligini ogrendigim telefonda "senin evlendigini yuva kurdugunu gormeyi cok istiyorum" demesi kotu etmisti beni...

Ama bugun o gunkunden cok daha kotu hissettiriyor bu sozleri beni...

Cunku o artik yok...

Dun gece gitmis...

İsmet Fusun Ersen

6 yorum:

Asortik Krep dedi ki...

Allah sabır versin, benimde arkadaşımın eşi vefat etti hiç beklemediğimiz bir anda.

Sade Bir Yaşam dedi ki...

Allah mekanını cennet eylesin :( kalanlara sabır versin inşallah

Sorriso dedi ki...

Ne acı verici. Başınız sağolsun...

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Sizin de basiniz sagolsun, mekanlari cennet olsun...

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Amiiiiin, cok tesekkurler

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Cok tesekkurler....