Cuma, Haziran 21, 2013

Üşeniyorum

Bildiğin üşeniyorum...

Vaktim var ama bi işe başlayıp bitirecek sabrım yok

Sabır dediysem yarım saat kırk beş dakka en fazla

Annemin son dönemdeki marifetlerini fotoğrafladım, hayranları bekliyor -hatta annem de- görmek için

Ama ben tembellik ediyorum

Fotoğrafları bilgisayara aktar, iphonela çektiklerim kafalarına göre yan yattıysa onları çevirmekle uğraş falan derken koycağım alt tarafı 3-5 resim bi saati bulcak.

Aslında kendi kendime yazmamın neden, kendime manevi baskı uygulamak :))

En iyisi fotoları iphonedan post ediyim sonra olmadı düzeltirim

Tamam bana müsade, yazmakta ki amacıma ulaştım

Belki onu hallettikten sonra döner biraz daha yazarım ;))

22:37

Bildiğin sabote edildim :)))

Resimleri yayınlamak için telefonu elime aldığımda 20 dakka önce yazılmış whatsp mesajlarını görünce kayıtsız kalamazdım...

Heyecanlı bir muhabbete dalınca da, resimler için planladığım zaman biiiitti gitti

Sabote etti beni ;)))


2 yorum:

selma dedi ki...

Anneniz çok becerikliymiş, kıskandım biraz. Kızlarım görmese bari. "Bak millette ne anneler var" diyecekler. ):

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

Guzel yorumunuz icin tesekkurler :)) ama insan kullanmaya kiyamiyo boyle seyleri