Cumartesi, Eylül 22, 2012

Geçen Hafta

Eveeeet, nerde kalmıştık en son???

Dün geceki küçük kaçamağı saymazsak Yazın Sonu demiş, Bodrum'dan bi kaç fotoğraf göndermiştim.

Yazın kalan son sıcak günlerinde Gündoğan Koyu'nun harika sularında bol bol yüzerek, güneşlenerek, akşam evin terasında gün batımını seyredip, keyifli güzel mekanlarda sevdiklerimle yiyip içerek geçirdik günleri...

Finali Bodrum-İstanbul karayolunda uçağın göz açıp kapayıncaya kadar geçen ruhla bedenin ayrı yerlerde kaldığı yolculuk yerine göre geze, yiye içe ruhla beden kol kola geldik...

Çok keyifli iki molamız oldu...

Biri Bafa Gölü'nde mükellef bi kahvaltı

Diğeri Susurluk civarındaki Tellioğlu Değirmen

Karayolu yolculuğunun en sevdiğim yanı,

Allahım bir sabunlar aldık ordan

bayıldım, bayıldım

Yemekler de çok güzeldi, şimdi koysam Beyaz Sayfa kızcak bana ;)))

O zaman uyarıyorum, diyette olanlar ekranın bundan sonrasına bakmasın

Uyarımı da yaptım :)))



Kavaklı Köfte ve yanında verdikleri yağlı ekmek mükemmel


Garo's da askıda somon pastırma, kapari ve kayalı bi adı olan bi şeyin turşusu... Karanlıkta pek bi foto çekemedim ama bu mekan hakkında  tuzvekarabiber'in yazısını linkliyorum detaylar için

http://tuzvekarabiber.blogspot.com/2012/07/turkbukunde-ege-esintisigaros-bodrum.html#comment-form


Bafa Gölü'nde mükellef kahvaltı



Tellioğlu Değirmen'in menüsünün başladığı yer







3 yorum:

Adsız dedi ki...

Oooooofff OF!!!
"Şu anda oralarda olmak vardı anasını timm!!!!"
demek içimden geldi ..
Yaa ama yaaa!!
Pofhhh!

lezzettabağı dedi ki...

Sevgili Yonca, cici bloğuna bayıldım. yüzündeki tebessüm her satırda farkediliyor. bundan sonra bende sana sıklıkla uğrarım anneciğinin yaptıkları da övgüye değer ben çok elişi seven ve yıllarca her türlüsünü kendi gayretimle öğrenmiş artık yapamayan biri olarak çok değer verdiğimiz belirtmek isterim.Güzel paylaşımlarda görüşmek üzere sevgiyle kal..

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

güzel yorumunuz için çok teşekkürler Şükran hanım :)))