Perşembe, Mayıs 10, 2012

Unutkan

Bir ben miyim balık hafızalı diye dövünüp dururken, yanımda yakınımdakilerin de aynı endişeyi taşıdıklarını görünce anladım

Bir ben değilmişim...

Üstelik son günlerde karşılaştığım kitaplar, hafıza teknikleri geliştirici web siteleri, mobil uygulamalar

Bırak bizi çok ama pek çok olduğumuzu gösterdi bana...

Fotoselli hayat mahvetti bizi

Adım atıyosun ışık yanıyo, elini uzatıyosun sabun dolduruyo avucuna, musluğa gidince su akıyo, elini şöle bi geçiriyosun kağıt veriyo

bi süre sonra gittiğin her yerde aynı şeyi bekliyosun

eeee hani neden yanmadı bu ışık???

elini uzatıyosun musluğa, akmıyor su

aaaamaaaaa neden?

teknolojinin hayatımıza sunduğu her kolaylık beynimizde bi hücrenin daha iş bırakmasına neden oluyo...

bilgi depolamamayı, nasıl olsa her aradığımda internette fazlasıyla bulurum diyip önemsememekten hatırlayamadıklarımı, nasıl olsa hazırı var deyip üstüne düşmemekten diyorum

öyle çünkü

aslında bildiğime %200 emin olduğum bi şeyi hatırlayamadım az önce

"bakarım internetten" dedi içimdeki hazırcı

"hayır" dedi diğeri "sen biliyosun bunu" düşün

"eveeet, hatırladım"

Hiç yorum yok: