Cumartesi, Mayıs 19, 2012

Silmeden

Beyaz Sayfa güzel bi konu başlatmış, "Silmeden" yazın bi kere de demiş...

Silmeden yazıcam ya, konuyu iyi seçmek lazım dönüşü yok

Bİ itiraf, bi kötü söz, bi bi'şey çıkvermesin -hep kontrol hep kontrol bu nasıl bi hayat-

Aslında plansız yaşamayı da severim, akışa bırakıp önüme geleni yaşamayı da severim ama söz konusu kendimi ifade etmek, içimdekini söylemek olunca bütün kontrol butonları devreye giriyor.

bip, bip, bip!!!

-bu arada silmeden dedi, bu durumda arada eksik yazdığım harfleri hatta kelimeleri ekleyebilirim di'mi?-

bir süredir boynumun sağ yanı ağrıyor, yanlış yatmaktan, bi kadın çantasının geleneksel ağırlığından hep çantayı sağ omza takmaktan

-heyoo :)) yalan dünyanın tekrarını veriyolar, dün akşam dayanamamış yarısında koltukta uyumaya başlamıştım -hiç huyum di'ildir- arada bir yüksek sesine uyanıp tekrar izlemeye çalıştıysam da dizinin yarısında kalkıp yatağa gitmekten kaçamadım. hem yazıp hem izliiym bari-

nerde kalmıştık boynun sağ yanındaki ağrı

sonra yaptırdığım bir masajda fazlaca ezdiler dedim, yok dedim sürekli mouse kullanmaktan mouse'u geçirdim sol ele, spor salonunda ağırlık çalışırken zorladım dedim,

hepbi sebep hep bi neden o sinsi ağrı, çekme hissi ne gidiyo ne kalıyo

doktora gitsem tutcak orası ağrıyo mu burası mı ağrıyo???

yok ki öyle net tarif edebileceğim bi şey ama elim sürekli boynumda bi ovma isteği içinde

sinirlenince mi çekiyo kaslar kendini, yırttım mı acaba, notepadin minik tuşları küçük touch pedi farkında olmadan kastırıyo mu acaba?

Bilmiyorum, bilmiyorum

Bugün de kulunç mu acaba sorusu var kafamda, hani tam kürek kemiğinin üstünde civarında elle ovarken hissedilen minik yumrular mı var. İşinin ehli birisi tarafından itinayla kırılabilecek, şifa bulacak

aaaah ahh elim yetse sırtıma yapcam da kendime, olmuyo ki

ama varsa ihtiyacı olan itinayla masaj yapılır

silmeden dedik de saçmaladıkça saşmaladım sabah kadar abuk subuk yazarım artık,

nerde durmam lazım

yok devam et derseniz başka bi konuya geçiş yapıp bi bi sayfada ona silmeden yazarım

en iyisi mi bwn bu yazıyı bitiriym "Silmeden"

ve bu yazıyı okuyan herkesi kendi "Silmeden" yazılaırnı yazmalarını bekliyorum

2 yorum:

Beyaz Sayfa dedi ki...

Ölme emiiii:):) Nasıl bir kahkaha attım ki evdekiler başıma toplandı :):):) Gerçekten silmeden yazmışsın..Çok tatlısın sen :)

Yonca dedi ki...

eee silmeden dedin ya, çok söz dinlerim ben ;)))