Salı, Mayıs 29, 2012

Demir İlacı

Biliyosunuz bir süredir ciddi demir eksikliğinden muzdaripim,

Tabi ki tercih edilen doğal yöntemlerle eksiği yerine koymak ama insanlığa faydalı olcam diye ikide bir de kan verince hiç bi doğal yöntem boşalan depoları doldurmaya yetmiyor.

Piyasada bu takviye için bilinen bi kaç ilaç var. Hap versiyonu yutması en kolayı da olsa ben de mide bulantısı yaptı, iğne versiyonu vücuda yayılması zor olduğu için doktor tarafındna önerilmedi, sıvı olarak içileni kaldı bi tek…

Kime dediysem

“Iıııy iğrenç, öööğ, böööğ, içilmez” nidalarıyla korkuttular beni.

O kadar ön yargılıydım ki, direk burnumu tıkayıp bir nefeste içmeye niyetlendim. Halimi gören kardeşim nedir bu tantana diyip çekip aldı elimden şişeyi, kokladı –koku uzmanıdır kendisi- karamel kokuyo bu dedi.

Hakkaten de doğru o günden beri oynaya zıplaya içiyorum maltofer’i

Benim bu kadar iştahla ilacı içtiğimi gören arkadaşım hamileliğinde içemediği evde duran açılmamış bi kutuyu getirdi onu da hüpletiyim diye.

Aman Allahım o da ne iğğğğrenç

İçemedim, inşaat demiri yalamış gibi korkunç bi tat –hayatımda hiç öle bi’şi yapmadım ama-

Üşenmedim iki kutunun prospektüslerini karşılaştırdım, evet küçük bi değişiklik yapılmış terkibinde…

İyi ki de yapmışlar, Maltofer’den nefret edenler içemeyenler artık korkmadan içebilirsiniz.

Fotoraf1026

2 yorum:

Adsız dedi ki...

geçmiş olsun canım..içine bi de şeker katıp deneseydin :):)

Unknown dedi ki...

bende de demir eksikliği var iki ay maltofer kullandım ama ben hergün yarım çay bardağı keçiboynuzu pekmezi içiyorum tavsiye ederim.