Pazartesi, Nisan 30, 2012

Elektrik Mi Versek?

Beynimizde milyonlarca sinir hücresi var ya hani...

Bunlar elektrik dalgaları üretip çalışıyolar ya...

Bazen uçlarını bulup kısa devre yaptırasım geliyo...


İş çıkışı bekleye bekleye gelmeyen asansör yerine merdivenlerden döne döne iniyor bir yandan da telefonda arkadaşımla konuşuyorum

Aklıma telefonum geldi, çantama attım mı, cebime mi koydum, masada mı bıraktım hatırlamıyorum???

Elimi çantama attım iphone çarptı elime ve kulağımda tuttuğum arkadaşımla konuşmama vesile olan şeyin telefonum olduğunu farkettim.

"Sen iyi di'ilsin-ben iyi di'ilim" diyip kapattık telefonu...

Merdiven bitti turnikelerden çıkıcam, kartım nerde???

Cebim, çantam???

aldım mı masanın üzerinden hatırlamıyorum :(((

Dedim ki Oya'ya,

"umarım evin yolunu bulabilirim"

Kısa devre şart bana, şart....

Hiç yorum yok: