Pazar, Nisan 15, 2012

Abud Efendi Han

Son yazımdan da anlaşılacağı üzere cumartesi günü maç erteleten yağmur başlamadan önce ben Eminönü sokaklarındaydım…

Bilmediğim sokaklara sapıp bilmediğim yerlere çıktım ama her halükarda bildiğim yerlere ulaştım sonunda…

Kapalıçarşı bu mevsimde alerjikleri hapşırtıyor, annemle kardeşimin hapşırıkları kısa kesti turumuzu, neyse ki açık havada normale döndüler de turumuza devam edebildik.

Mahmutpaşa yokuşunu çıkarken bu kez, binaların cephesine asılan, kapılardan iplerden sarkıtılan elbiseler, battaniyeler, yatak örtüleri olmasa nasıl görünürdü acabayı düşündürttü bana…

Abud Efendi Han’ı önünden defalarca geçmişimdir ama ilk kez bu sefer durup inceledim, bir kapısından girip ötekisinden çıktım…

SAM_3723

Fotoya tıklayıp daha büyük bakarsanız kapının üstünde yazan

STAMBOUL YENNI TCHARCHI

yazısını göreceksiniz.

Hangi dil bu???

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Gielll vatandaş gieeellll !!!!! Mime gielll!!!!

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

geldim, geldim ;)