Çarşamba, Şubat 15, 2012

Happy Birthday

Bu sabah içimden geçen duygu aynen şöyleydi. Hatta vaktim olsa resimler bulup buluşturup bi şey yapıcaktım ama aksi gibi bugün sabahtan akşama toplantı halindeydim hiç zamanım olmadı.

Düşüncem şuydu, neden doğum günü olan insanın tepesinde böyle oklar moklar ruhani ışıklar falan çıkıp da "bugün doğum günü" yazmaz???

Böylece etrafındaki herkes sormasına özellikle hatırında tutmasına gerek kalmadan onun doğum gününü bilir; metrobüse binerken yol verir, kuyrukta bugün doğum gününüz sıranın önüne geçin lütfen der, hiç tanımadığı  mutlu yıllar şarkısı söylemeye başlar...

Daha eğlenceli ve sürprizli olmaz mıydı doğum günlerimiz ????

;)))

Böyle şeyler istemem mahsun yada eğlencesiz geçmesinden değil doğumgünümün aksine her senekinden çok daha dolu, eğlenceli, hediyeli, sürprizli geçiyor.

Bu sabah kar bile yağdı gökten konfeti niyetine, daha ne olsun ki????

5 yorum:

selma dedi ki...

DOĞUM GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN..:)

Deja Vu dedi ki...

O zmaannnn...
Hepiii Börttt Deeeyy Tuuuu Yuuuu :):):)

Yonca dedi ki...

selma hanım, dejavu çok teşekkürler :)))

Asortik Krep dedi ki...

Seni mimledim... :)

Yonca dedi ki...

teşekkürler beni hatırladığın için :))

acele getirmek istemiyorum cevapları ilk fırsatta yazıcam söz :))