Pazar, Ocak 08, 2012

Portakallı Kurabiye’ye Çikolata Yağmuru

Blogu iyiden iyiye yemek programına çevirdim Gülümseme

Bugünkü denemem Cafe Portakal’dan aldığım Portakallı Un Kurabiyesi

Tarifi sahibinden edinebilirsiniz, benim tek farklı yaptığım üzerine pudra şekeri serpmek yerine çevirdikçe beyaz ve siyah çikolata bloklarından dökülen çikolata talaşlarıyla süslemek…

Fotoromanımız aşağıda

SAM_3377

SAM_3378

SAM_3380

SAM_3379

Mutfakta bir şeyler yaparken fotoğraf çekmek zor, eller hamurlu, malzemeyi bekletmemek lazım. Bazı durumlarda yardım istemek zorunda kalıyorum, çikolata talaşlarını yağdırırken de fotoğraf çekmesi için Yavuz’u ikna etmem oldukça zor oldu Gülümseme

3 yorum:

Unknown dedi ki...

yoncalar harika olmuş ellerine sağlık sevgiler

ANALI KIZLI HER TELDEN dedi ki...

ellerinize sağlık süper olmuş şeklide çok güzel

Dört Yapraklı Yonca dedi ki...

tarif için teşekkürler Cafe Portakal; yoncalı kurabiye kalıplarımı kullanmak için can atıyodum :)) muradıma ermiş oldum