Pazartesi, Ocak 09, 2012

Eski Aşkımı Buldum Yeniden ;)

Haftanın en zor günü pazartesi bitti sayılır...

Çocukluk aşkımdı o benim...

Arkamdan "Tell me how am I live supposed to live without you" diye haykırışları dün gibi kulağımda...

Uzun saçlı ve sarışın bir erkeği sevmekle tüm beğenilerime ihanet etsem de saçlarını kestirdiğinde onu beğenmekte ne kadar haklı olduğumu kanıtlamıştı...

Uzun süredir duymuyordum onun sesini, romantik şarkılarını...

Dün gece "fly to the moon" diyen başka birileri düşürdü onu aklıma...

Ve bugün, bu gece Bolton Swing Sinatra albümü çalıyor ben dinliyorum...

Ve farkediyorum ki öyle uzun zamandır beynimin her hücresinin her enstrümanı tek tek hissettiği bütün sinir uçlarımı harekete geçiren müzikler dinlememişim :(((

Popüler şarkıları küçümsemek di'il amacım ama bu şarkılardan sonra bir türkçe pop kanalını açtığımda çalan şarkının ne kadar tekdüze olduğunu üzülerek farkettim.

Beynimin hücrelerinin beslenmesi için ben bir süre Michael Bolton'la takılıcam, eski aşkıma geri döndüm :)))


Öyle iyi geldi ki bana, sırf üşengeçlikten bugün yarın diye diye arayamadığım iki arkadaşımı aradım. Aramam gereken uzun süredir ihmal ettiğim daha çok kişi, ötelediğim çok program var...

Önümüzdeki günlerde yapmak isteyip de şimdiye kadar yapamadığım neleri neleri yaparım kim bilir???

İnanmıycaksınız belki ama ben bu satırları yazıp yayınladığım sırada şöyle diyordu şarkıda :)))


I'm oh so glad we metThe second time around 

Hiç yorum yok: