Cuma, Aralık 09, 2011

Irish Cream Tiramisu


Türk ev kadınlarının günde yapılacaklar listesine girişine pek sıcak bakmamış hep mesafeli kalmıştım tiramisuya. Hazır pasta tabanı ve sade nescafeyle yapılması yavan bir tat bırakıyordu ben de...

Üstelik kremasında krem peynir olması tatlıya peynir çok ama çoooook uzaktı bana. Bakmayın şimdiki cheesecake düşkünlüğüme, ne zaman nerde tutulduk birbirimize bilmiyorum ama artık tatlı menüsündeki ilk tercihim cheesecake -pişmeyeninden-

Tiramisuyla barışmamıza sebep de kedi dilidir...

Geçenlerde bi yerde yediğim tiramisunun kıvamı lezzeti çok yerindeydi ve o an bi şimşek çaktı beynimde en sevdiğim kahve aroması irish cream'le nasıl yakışırlardı birbirine...

Daha önce Macro'dan aldığım Boaters'ın irish cream'ini arıyordum ama bulamıyordum günlerdir.

Sağolsun yine google yetişti imdadıma, online satış yapılan sitesinden sipariş verdim hemen.

http://www.blendup.com/tr/default.asp

Gelir gelmez denedim ve sonuç çok başarılı...

Ama elimdeki tarifi biraz daha geliştirmeyi düşünüyorum ondan sonra yazıcam.

Şimdilik fotoğraflarıyla idare ediverin :))))

Hiç yorum yok: