Cuma, Temmuz 01, 2011

Çabuk Makyaj

Tam 3 yıl önce kusursuz Göz Makyajı diye bir yazı yazmıştım. (1 Temmuz 2008)

Dün "alışveriş merkezinde bir gün nasıl öldürülür?" bilimsel ;) deneyim için Marmara Forum'u kendime laboratuar olarak seçtim :)))

Çoğu mağazada indirimler başlamış ama hafta içi ve malum yazlık sezon olduğundan ittirmeden kaktırmadan kalabalıklarda boğulmadan raaahaaat raaahaaat her bir şeylere bakabiliyorsunuz. Ama bu kadar indirimin yanında vitrininde "SALE", "İNDİRİM", "%50" den büyük yazmayan mağazalar tüü, kaka oluveriyor gözünüzde. Kapıdan içeri adım bile atasınız gelmiyor.

Neyse;

biz göz makyajına dönelim Sephora'da kusursuz göz makyajı stickerlarından görünce hemen yazım geldi aklıma, dur dedim çekiyim resmini de haber vereyim :))

Hediyesi 10 tl olan stick'cikler bana biraz pahalı geldi, ama gördüğü ihtiyaç karşısında değer derseniz Sephora'ya buyrun derim...

Hiç yorum yok: