Perşembe, Nisan 28, 2011

6 Ay Önce- 6 Ay Sonra

Ben yoktum burda daha önceden kurup hazırladığım yazım tam vaktinde gününde saatinde yayınlandı ama ben cevaplarını verememiştim. İşte 6 ay önceki sorularımın bilmediklerimin 6 ay sonraki cevapları durumları...

Şimdi bir oyun oynıycaz, adı 6 ay sonrası...


Bugün yayınlıycam ama bir kopyasını da 6 ay sonra otomatik olarak yayınlanmak üzere kaydedicem.

6 ay sonra neler olmuş olacak hayatımızda?

Mesela ilki önemsiz günlük hayattan bir konu...

Çağlayan'daki Adliye Sarayı'yla birlikte çevre düzeni değişmek üzere trafiği yer altına almak için İstanbul'u felç edecek bir düzenleme bugün başlıyor. Ve 6 ay sonra bitecekmiş. -Görücez bakalım-

Bayağı bi şekillendi ama hala açılmadı.

Yaptığım işi bulunduğum pozisyonu doğrudan etkileyen bir projenin içersindeyim ama projenin sonunda ben nerde ve nasıl olacağımı gerçekten bilmiyorum. 6 ay sonra yeni bi pozisyonum, yeni bi işim ya da işim olur mu?

Hala işim var, her şey aynen devam ediyor ama hala belirsizlikler de var içinde.

Sonucunu beklediğimiz devlet kapısından gelecek bi haberimiz var. Gelmiş olur mu o haber, gelirse de neleri değiştirmiş yada değiştirecek olur hayatımızda?

Halen sonuna gelemedik.

Esra evlilik hazırlıklarında şu aralar, evlenmiş olur mu o tarihte?

Evlendirdik kızımızı :))

Hande'den bi bebek haberi duymuş olur muyuz?

Henüz yok bi haber
Kaptığım gelin çiçeği bana yaramış olur mu?

Sadece çiçeği kapmakla olmuyor bu işler, benim de bi'şiler yapmam lazım sanırsam ;))

SPK türev lisansını almış olur muyum?

Yok yaaa hala tek dersten takığım :))

Erguvanları boğazda kucaklıyor olur muyum?

Hava o kadar soğuk ki bırak erguvanları kucaklamayı açmadılar bile. Ama ben İtalya'da görüştüm onlarla :))

Gelelim sonuca; hayatın kendisi rutini belirsizlikmiş zaten. Test edip, onayladık

Hiç yorum yok: