Perşembe, Mart 31, 2011

Zaman Geçerken

Televizyonda konuşan adamın altında yazan isim üniversite yıllarımdan tanıdıktı ama görünen di'il...

Oturup ekranın karşısına biraz da sesini açıp tanıdık bir şeyler yakalamaya çalıştım.

Bu ismin sahibi 96'da genç bir asistandı.

Karizmatik, cool, siyah saçlı, fit belki zayıf ama hoş...

Siyahtan çok beyaza dönen, kafasının yarısına kadar geri çekilmiş saçları, en az 20 kilo fazlayla kalınlaşan boyun ve beden.
Değişmeyen bakışlar, sesler sadece...

Yıllar bu kadar çok değiştirebilir miydi insanı???

Ben kendimi aynı yerde duruyor sanarken zaman tozlarını yığıp üzerimi örtüyor da ben mi farkında değilim?

Elimde olmadan düşünüyorum peki diğerleri şimdi nasıllar???

Ortak anlarımız olan eski bir isim...

Yıllardır sadece isim... 

Ama bugün arkadaşını görünce yıllar ondan nasıl geçmiş merak ettim :))

Hiç yorum yok: