Cumartesi, Şubat 26, 2011

Hamarat Tatlıcı

Bünyenin tatlı çektiği, rüyalarımda çeşit çeşit tatlılar gördüğüm görmekle kalmayıp yediğim, yataktan kalktığımda tadı damağımda ve hala yemek istediğim, kahvaltıyı gözüm görmeyip nutella yada Browni intense için deli olduğum bir sabahtayım.

Dün gece tatlı yemediğimizi geç saatlerde farkettim -halbuki kahve dünyasının fondüsü süper giderdi-  , yarın mozaik pasta yaparım diye düşünürken evde bulduğum Browni intense'le nefsimi köreltmeyi başardım. Ama rüyamda bırakmadılar peşimi.

Starbucks'ın brownili cheesecakeydi rüyamda yemek istediğim.

Ben de n'apıyorum şimdi?

İnternette güzel bir cheesecake tarifi arıyorum -bu arada ilk cheesecake deneyimim olacak-

Alnımın akıyla çıkarsam bu çalışmadan, günün ilerleyen saatlerinde tekrar görüşürüz :)))

Bana şimdilik müsade hamarat kızınız iş başında :)))

Hiç yorum yok: