Cumartesi, Haziran 05, 2010

Haftanın Şaşkını

Hayatımda ilk defa bir parfümün üçüncü şişesini satın aldım. Madem bu kadar özdeşleşti benle bari bu sefer 100'lük alıyim dedim. İyi de koca parfüm taşınmaz ki çantada.

Daha önce http://www.buldumbuldum.com/ 'da gördüğüm parfüm atomizeri geldi aklıma. Parfümümle aynı gün geldi kargodan ama ben bu aralar yoğun toplantılarım nedeniyle ofiste olamadığım için cuma sabahı yine bir toplantı öncesi heyecanla açtım paketlerini.


Parfümün basma kapağını çıkarttım spreyin ince beyaz borusu ortaya çıktı. Atomizeri de aynı duruma getirip iki boruyu öpüştürdüm :))

Ellerim parfüm oluyor ama bu zımbırtı dolmuyor, ziyan oluyo caanım parfümüm :(((

Attım çantaya hepsini toplantıya gittim. Ta ki şu saate kadar, mail atıcam iade edicem diye düşünürken siteye girip bir bakayım var mı bi açıklama bi şey diye.

Allah razı olsun!! benim gibi şaşkınlar için video koymuşlar

Atomizerin poposunda bi delik varmış, orayı parfümün borusuna bastırmak gerekiyormuş

:))))))))))


Hiç yorum yok: